wtorek, 14 stycznia 2014

Wspomnienie świąt bożonarodzeniowych 2013

Witajcie!
Ja dziś przychodzę ze wspomnieniem świąt Bożego Narodzenia!
Nasze święta w tym roku były ciężkie...
A to dlatego że przez DWA DNI mieliśmy gości!
Nie mało bo w Wigilię 13 a w Pierwszy Dzień Świąt aż 16!
Narobiliśmy się nieźle. Tyle jedzenia, sprzątania, a wszystko po to by po świętach i tak wszystko zostało, był bałagan, masa zmywania, jedzenia od niechcenia. 
Na szczęście Drugi Dzień Świąt był spokojniejszy. 
Pojechaliśmy do mojego taty :)
Dziewczynki zadowolone z ilości prezentów!
Nasza choinka ich nie pomieściła pod sobą tyle ich było!
Ja to ze 30 minut rozpakowywałam im te prezenty ;)
A moja starsza córcia jak zobaczyła MAMBĘ to już było najszczęśliwsze dziecko świata i nie interesowało ją co tam jeszcze w paczkach siedzi :)

Chcecie trochę zdjęć ze świąt ? :)
No dobra macie :D

Przygotowanie do świąt wyglądało tak: 



WIGILIA




PIERWSZY DZIEŃ ŚWIĄT

 DRUGI DZIEŃ ŚWIĄT






I po świętach :)
A jak u Was minęły święta? Tez siedzieliście w domu czy wyjeżdżaliście do rodziny ? :)

2 komentarze: