środa, 8 stycznia 2014

nominacja do Liebster Blog Award

Witajcie!
Dziś rano, jak udało mi się na chwilkę usiąść do komputera, dostałam wspaniałą wiadomość, że zostałam nominowana do Liebster Blog Award, nominowała mnie
Karolina chce pomóc wszystkim świeżakom na wybicie się do góry :) Dziękuję!

Co to jest ten Liebster Blog Award?

" nominacja do Liebster Blog Award przyznawana jest w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę” .jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów ,dając możliwość rozpowszechnienia .po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby ,która Cię nominowała ,a następnie nominować kolejnych 11 osób ,po czym zadać im 11 pytań. Oczywiście nie wolno nominować bloga ,który Cię nominował ."


A to pytania od Mamy Kubusia i moje odpowiedzi :)

1 .czym jest dla Ciebie blog ?
Czym jest dla mnie blog? Wydaje mi się, że takim oderwaniem od codzienności, tu mogę usiąść, wygadać się, odstresować się od natłoku wrażeń które towarzyszą mi co dzień, no i oczywiście za parę lat będzie niezwykłą pamiątką :)
2 .czy czujesz się dobrą mamą ? dlaczego ?
Sądzę, że tak. 
No dobra przyznaję się, że trochę krzyczę na dzieci, ale jak jedna drugiej wyrywa włosy czy rzucają się o ścianę to inaczej się nie da, po grzecznemu się nie słuchają.
 Dobrą mamą, jest każda mama, która dba o swoje dzieci, troszczy się o ich wychowanie i dla której dzieci są całym światem, ja taka jestem :)
3 .gdybyś mogła uratować przed śmiercią tylko jedną osobę ..było by to Twoje dziecko ,czy partner ?
 No tu zdecydowanie dziecko, tylko problem które, mam dwie córeczki i one są na pierwszym miejscu! Skoczyłabym za nie w ogień.
Oczywiście męża też kocham nad życie, ale dzieci to dzieci :)
4 .czy boisz się śmierci ?
 Swojej ? NIE
Dzieci, męża, rodziców, bliskich mi osób ? JAK NAJBARDZIEJ
5 .czy Twoja wizja macierzyństwa pokryła się z tym ,jak jest naprawdę ?
 Tak, od samego początku wiedziałam, że macierzyństwo nie jest łatwą drogą i będą mi co chwile rzucane kłody pod nogi, jednak świetnie sobie daję radę z dwójką rozrabiaków i chcemy jeszcze synka :D
6 .do czego ciężko Ci się przyznać (nawet przed samą sobą) ?
Hmmm... tego komentować chyba nie będę :P
7 .co doprowadza Cię do niepohamowanej rozpaczy ?
Ojjj szczerze? To dużo rzeczy, ponieważ jestem bardzo płaczliwą osobą, ale najbardziej to, jak muszę jechać z dziećmi na jakieś specjalnie badania, jak coś im się dzieje, jak widzę, że one cierpią a ja nie mogę pomóc (np podczas szczepienia :P) wtedy od razu się rozklejam...
8 .bobasowe stópki ,czy bobasowe rączki - co słodsze ?
STÓPKI <3
9 .masz grzeczne dziecko ?
 hahaha, a są takie?
10 .czy czujesz się spełniona w roli matki ,kobiety ?
Ojj tak! I jeszcze mi mało! mogłabym mieć całą gromadkę dzieci tylko kto by nas utrzymał? W roli kobiety czuję się w połowie spełniona, dzięki mojemu mężowi, który dzień w dzień powtarza mi, że mnie kocha, że jestem piękna itp, ale nie podoba mi się moja waga z którą walczę :)
11 .Twój największy dylemat ?
Co mam robić w życiu?


Ja chciałabym nominować blogi takie jak:
 

A moje pytania są następujące:

1. Czy doświadczyłeś/aś życiowej porażki?
2. Co jest dla Ciebie najważniejsze?
3. Co lubisz jeść?
4. Gdzie spędzasz wolny czas?
5. Czy w jakiś sposób pomagasz potrzebującym ?
6. Co sądzisz o wczesnej edukacji domowej dziecka?
7. Czy Twoje życie jest takie o jakim marzyłeś/aś?
8. Stawiasz na elegancje czy dres?
9. Czy Twoi rodzice są oparciem dla Ciebie?
10. Dużo telewizji oglądasz w ciągu dnia?
11. Obgryzasz paznokcie?

miłej zabawy kochani ! :)

6 komentarzy:

  1. Witam, ja również do Was zajrzę i na pewno zostanę :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ;) Już się w to bawiłam, więc życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja krótko: powodzenia i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam przez mama-kubusia na Twój blog i już zostaję!!! :) zapraszam do Nas
    http://swiatsiekreciwokollenki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedź na 11 pytanie to mistrzostwo! ;) Dlatego jesteś najlepszą przyjaciółką, nawet dylematy te same mamy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za nominację :) już odpowiadam:

    1. Tak, ale nie będę się rozpisywać na ten temat...
    2. Co? Relacje i miłość w rodzinie. Kto? Mój syn ;)
    3. Wszystko, a najbardziej lody :P
    4. W domu, przy komputerze, blogując ;)
    5. Tak, przekazuje 1%, roznoszę apele, tworzę fundację
    6. Człowiek całe życie się uczy ;)
    7. Niestety nie, ale wciąż pracuję nad poprawą relacji rodzinnych...
    8. To zależy od okazji ;) na co dzień coś pomiędzy. Musi być wygodnie, ale i ładnie ;) Lubię wygladac elegancko
    9. O tak! Ogromnym
    10. Nie :)
    11. Nie

    OdpowiedzUsuń