czwartek, 16 stycznia 2014

Urodzinowo :)

Witajcie!
Od wczoraj świętujemy urodziny :)
Wczoraj Mąż, dzisiaj Ja :)
Się dobraliśmy dzień po dniu :)
Cieszę się, że tak wyszło bo przynajmniej mąż nie zapomni o moich urodzinach :P 
Bo jak to facet, mój nawet nie pamięta daty urodzin naszych dzieci :P


Także, Mężuśku mój...
Życzę Ci wspaniałych lat ze mną :D
Żeby dzieci Cię nie denerwowały :P
Żeby spełniły się Twoje najskrytsze marzenia,
 Żebyś zawsze był szczęśliwy i zdrowy,
Żebyś każdy dzień rozpoczynał z uśmiechem,
Żebyś nigdy nie cierpiał,
I zawsze NAS kochał :*
Jeszcze raz 100 lat od Twoich kobietek :*

Jesteśmy ze sobą już 4,5 roku, 3 lata po ślubie, mamy dwie wspaniałe córeczki, spełniły się moje marzenia (w 90% :P), czego chcieć więcej... :)








W sobotę zjeżdżają się znajomi, będziemy świętować :)
Ja się tylko cieszę, że jestem młodsza od męża, bo przynajmniej zawsze będzie mógł mówić, że ma 'młodą żonę' :D
Dziś dzięki mojej diecie nawet torta nie jadłam... no dobra zgrzeszyłam i zjadłam 1/4 pączka :P
Ale dzisiaj same pyszności były do jedzenia :)
Babcia już powiedziała, że lepiej wyglądam :)
Jednak coś te ćwiczenia i dieta daje :)
Zobaczymy jak to będzie za parę miesięcy, mam nadzieję, że wytrwam!


A dziś zapraszam Was na konkurs, w którym jedna z nagród jest od nas!
Pod linkiem niżej macie zasady, zapraszam na konkurs urodzinowy u...


14 komentarzy:

  1. Zyczymy Wszystkiego Najlepszego dla Ciebie i mezulka :)
    a moj to pamieta wszystkie daty to ja jestem ta zapominaska :P

    OdpowiedzUsuń
  2. a te brakujace 10% to co to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a te 10% to podróż do Australii :) ale marzenie jest w miarę łatwe do spełnienia bo mąż ma chrzestną w Melbourne <3 :)

      Usuń
    2. no i synek oczywiście musi być jeszcze:)

      Usuń
    3. oby spelnily sie jak najszybciej ::)
      Australian ja tam w zyciu nie polece ilosc robactwa i ich wielkosc mnie przeraza:P chyba bym nie spala caly pobyt :P

      Usuń
    4. to prawda, tego się też boje! ale zobaczyć Sydney, Safari <3 coś pięknego :)

      Usuń
  3. Najlepszego wszystkiego (jak ja nie lubię składać życzeń ;) ).
    Czego chcieć więcej? Wszystkiego, wszystkiego... koniecznie trzeba szukać i rozglądać się kolejne marzenia na listę wciągać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia :) Mój też nie ma pamięci do dat ;)

    OdpowiedzUsuń