wtorek, 21 stycznia 2014

Dziś o dylemacie.... o jakim? .... o łóżkowym...

Witajcie Kochani!
Tak sobie z mężem myślimy i myślimy i wymyśliliśmy!
Niedługo chcemy zrobić remont pokoju naszych dziewczyn.
Teraz jak dla mnie jest w stanie krytycznym bo był robiony na szybkiego.
Wszystko jest nieprzemyślane.
A przez te skosy to mam nerwicę....

Chcemy też powoli przenieść Martynę do Zuzi do pokoju.
I tu się rodzi dylemat...
Jaki?
A taki, że nie wiem gdzie wcisnę kolejne łóżko...

Póki co to pokój Frędzelków wygląda tak:

 
A tak naprawdę wygląda tak :D:










I teraz moje pytanie, gdzie ja mam łóżko wrzucić?

Myśleliśmy o piętrowym, takim dla młodszych dzieci.
Takim bez drabinek, tylko ze schodkami :)
O coś w tym stylu:
 
Najbardziej podoba mi się to drewniane.
Podoba mi się jego funkcjonalność.
Że ma miejsce na pościel.
Że można w schodach pochować różne graty.
Że jeszcze z boku jest miejsce na książki czy inne pierdółki.
Jedyny minus to taki, że nie ma zabezpieczenia na dole, żeby dziecko nie wypadło.
Koszt takiego łóżka to ok 2,500zł, ale mam nadzieję, że uda mi się taniej znaleźć......
 
Co Wy o tym myślicie? 
Może jest tu ktoś w posiadaniu takiego łóżka i mi powie czy 3 letnie i 2 letnie dziecko się do tego nadaje?
Może jest tu ktoś, kto pomógł by mi zaprojektować ich pokój?
Gdyby nie te skosy to by było o wiele łatwiej....
Chciałabym im też wymienić meble.
Pochować te zabawki w jedno miejsce.
Ale to już w sumie będą drobnostki.

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Odradzam piętrowe łóżko...
    Moja 5 letnia kuzynka spała u góry z barierką oczywiście , w nocy spadła ..poturbowała się ładnie ... po tym wypadku łóżko zostało wyrzucone.
    Lepiej już wstawić takie samo jak to kolorowe które stoi już.
    Widzę że pokój spory, więc się zmieści bez problemu ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze! nie chciałabym, żeby Zuzanka nam spadła z samej góry...
      Tylko jest mały problem bo nie za bardzo mamy gdzie je wstawić, chyba że znajdziemy bardziej funckjonalne meble :)

      Usuń
  2. łóżko cudne ale czy bezpieczne? ja bym sie nie odwarzyla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie sama nie wiem czy takie kupić, dlatego szukam opinii innych :)

      Usuń
  3. A ja bym się odważyła. Wzięłabym to pierwsze, bo jest z barierką.
    siostra mojego męża kupiła chłopakom swoim takie łóżko tylko z drabinką. Nie miała wyjścia bo jest za mały pokój na dwa łóżka. Nic się nigdy nie stało.
    Nie koniecznie musza dziewczynki wypaść. Nie wszyscy wypadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dole by spała Martyna, u góry Zuzia. Tylko boję się, że one są jeszcze na to za małe... Sama już nie wiem :P

      Usuń
    2. Tamci tez byli mali i już mieli takie łóżko do dzisiaj. Jeden ma teraz 15 lat, drugi 13

      Usuń
  4. pierwsze 3 zdiecie idzwierdziedlaja masz salon po calum dniu zabawy. a pokoj zabaw nie uzytkowany przez Nastusie :)

    OdpowiedzUsuń