wtorek, 7 stycznia 2014

wieczorny spacer :)


Hej kochani!
Dziś w sumie nic ciekawego nie robiliśmy, ten dzień tak szybko zleciał.
W ciągu drzemek dziewczyn, miałam chwilę co by ogarnąć rzeczy na uczelnię.
Później zjedliśmy drugi obiadek (pierwszy jemy o 12), na podwieczorek zrobiłam ryż z jabłkami zapiekany, a który miałam ochotę już od świąt :)
Jak już się najedliśmy to poszliśmy na wieczorny spacerek.
Dziewczynki nie zwiedzały naszej wioski z latarkami jeszcze :) 




 Zwierzyniec też do nas dołączył :)


Potem przyszedł czas na pomoc podczas rozpalania w piecu :)
Ach, ten tata ma z nimi dobrze :) 

Teraz dziewczynki po kolacji, bardzo szybko zasnęły :)
Jutro mamy gości znowu :)
Przyjeżdżają do nas znajomi z Alankiem (pisałam o nim w poprzednim poście :) )
Dziewczyny się wybawią znowu.
Szkoda, że tu u nas nie ma nikogo z takimi małymi dziećmi...
A może jest tu ktoś z okolic Wejherowa? :)

A tak poza tym, to bym chciała bardzo podziękować Karolinie za pomoc przy zakładaniu bloga! Gdyby nie ona to nie wiem czy bym się za to zabrała :) Dzięki Karolinie ten blog wygląda jak wygląda :)
Karolinko bardzo Ci dziękuje!
I przesyłamy całuski dla Ciebie i Kubusia :)
Oczywiście zapraszam do Karoliny na jej bloga:
To ona mnie natchnęła na pisanie, żeby dziewczynki i my mieliśmy za kilkanaście lat fajną pamiątkę :) 
A mojej kochanej przyjaciółce Klaudii za podsunięcie pomysłu prowadzenia bloga :*

A jak Wam minął dzisiejszy dzień ? :)

3 komentarze:

  1. o jeeeeeeeej ! ale mi miło ,kurcze ! :)
    naprawdę kochana nie ma za co ! i polecam się na przyszłość :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohhh nie ma za co dziękować :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. nominowałam Cię : http://www.mama-kubusia.pl/2014/01/liebster-blog-award.html ! :)

    OdpowiedzUsuń