niedziela, 16 lutego 2014

wielki dzień dziewczyn!

WIELKI DZIEŃ !!!
Tak, pewnie myślicie dlaczego?

To Wam powiem!! :)

Dziś wyeksmitowaliśmy Martynkę do pokoju Zuzi....
Nadszedł ten czas, w końcu!
W końcu odzyskaliśmy z mężem sypialnię :)

Zuzia miała rok i 5 miesięcy jak ją przenieśliśmy do jej pokoju.
Martyna ma rok i 5 miesięcy i też nadszedł jej czas ;)

Jestem ciekawa jak to będzie, bo póki co śmieją się w najlepsze.

Martyna przyzwyczajona do ciszy, zamknięcia w pokoju, spania do 8.30
Zuzia, śpi przy otwartych drzwiach, hałasie (od tv i naszych rozmów) i wstaje przed 7.
Zuzia zawsze rano przychodzi do mnie do łóżka i ogląda bajki.
A teraz? Jutro? Jak to będzie?
Pewnie pobudka przed 7 i trzeba będzie wstać już na nogi :(

A ja kocham spać!!! :(

Mamy nie-jedynaków, czy Wasze dzieci śpią już razem w pokoju? 
Jak tak to od jakiego wieku?
Jestem ciekawa jak to u Was wygląda! ;)

3 komentarze:

  1. Moja Starsza Córa miała 7 miesięcy jak została wyeksmitowana, ale ona od urodzenia przesypiała całe noce, więc w zasadzie obyło się bez jakichkolwiek emocji (Córci, bo ja prawie spałam na podłodze pod Jej łóżeczkiem). Młodsza ma już 9 miesięcy, w nocy się budzi i większość jednak śpi z nami w łóżku ;/ Przenosiny planujemy wiosną/latem, może będzie spać lepiej wtedy? Ale ciekawa jestem, jak to u Was pójdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no Martyna też czasem się budzi w nocy jeszcze... Póki co to Zuzia już śpi a Martyna nadal gada :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to ważne wydarzenie ;)

    http://czekamynacud.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń