czwartek, 8 maja 2014

Biżuteria z ryżem? Czemu nie!

W konkursie u Natanielkowo wygraliśmy ostatnio piękną bransoletkę!
Bransoletka, w której pływa ziarenko ryżu.
Ziarenko ryżu, na którym można napisać co tylko się chce!
Ja zawsze marzyłam o bransoletce z grupą krwi.
Szkoda mi pieniędzy na taką z Apartu czy innego sklepu z biżuterią.
Zdecydowałam, że na ziarenku ryżu chcę właśnie taki napis.
Szczerze mówiąc, nie myślałam, że mi się spodoba aż tak.
Jak dziś ją dostałam, od razu kazałam mężowi założyć mi na rękę!
Jest boska i od dziś się z nią nie rozstaję!
Wybrać można kolor płynu w środku, napis na ziarenku, czy chce się uśmieszek czy serduszko dodatkowo przy napisie, kolor bransoletki, wzór bransoletki. Można stworzyć swój ideał!
Bransoletka jest robiona również według obwodu nadgarstka, a to znaczy, że każda jest robiona na indywidualne zamówienie!
Serdecznie zapraszam do Ryżyk - biżuteria imienna. To tu można zamówić swoją wymarzoną bransoletkę z dowolnym napisem!
Zapraszam również na promocyjne bransoletki, które można zdobyć na Allegro. Akurat trwa promocja, więc może ktoś z Was się skusi ? :) 
Ja w 100% polecam. Jestem zakochana! 
A teraz fotorelacja :D







3 komentarze: